![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OŠ Blanca POMLADNI DAN V EVROPI 2004 - OŠ BLANCA Na OŠ Blanca že vrsto leto s številnimi aktivnostmi pozdravljamo
prihod pomladi: tako že 13 let poteka osrednja krajevna proslava POZDRAV
POMLADI in v okviru nje številne druge dejavnosti.
Kaj smo že izvedli:
-v četrtek, 18. marca, ob 16. uri so v Kulturnem domu na Blanci nastopili učenci razredne stopnje in s pisanim programom spletli pisan šopek prijateljstva in ljubezni za vse. Ob zaključku prireditve so učenci ob pesmi Gradim prijateljstvo spuščali pisane milne mehurčke kot simbol miru na svetu in hkrati zvonili z zvončki miru v pozdrav Evropskemu dnevu pomladi. - v petek, 19.marca, ob 17.uri so v Kulturnem domu na Blanci nastopili učenci predmetne stopnje OŠ Blanca. Povabilu , da sodelujejo na osrednji prireditvi za starše in vse ljudi dobre volje v pozdrav pomladi so se prijazno odzvali tudi ljudski pevci z Blance in godba Blanški vinogradniki. V programu je bil predstavljen letošnji POMLADNI DAN V Evropi in različne šolske aktivnosti v zvezi z njim. Poudarjeno je bilo, da lahko prav vsak od nas prispeva za skupno sožitje kultur, ki bodo druga ob drugi živele v združeni Evropi. Ker pa moramo začeti kar na svojem pragu, je sodelovanje vseh blanških kulturnikov in šole dober zgled in primer povezanosti vseh generacij, povezanost slovenske kulture in pomen ohranjanja ljudskega izročila. -Razredne skupnosti na predmetni stopnji so izdelale pomladne voščilnice in jih poslala šolam, registriranih na spletni strani my Euro – in sicer v angleškem jeziku in italijanskem jeziku, učenci razredne stopnje pa so izdelali in poslali voščilnice sosednjim šolam v Posavju oziroma šolam v Sloveniji, kakor tudi šolam s katerimi sodelujemo v projektu Beremo z mačkom Murijem.
Koordinatorica projekta: POMLADNI DAN V EVROPI 2004 Ker je letošnja pomlad zaradi vstopa naše države v EU še posebej pomembna, smo se vključili v projekt Pomladni dan v Evropi 2004 z različnimi dejavnostmi, ki so potekale v okviru pouka in izven njega. Pri projektu so sodelovali vsi učenci in kolektiv šole, izvajalci posameznih aktivnosti so navedeni ob posameznih dejavnostih. Predstavljali smo jih na oglasnih panojih po vsej šoli, na oglasnem mestu v prostorih KS Blanca, preko šolskega radia in objav v lokalnih medijih, kot so: Dolenjski list, Sava Glas in Radio Brežice – Sevnica ter TV Vaš kanal. Dejavnosti v okviru projekta so potekale od 1. marca do 1. maja 2004. V projekt so se vključile vse razredne skupnosti in vsi delavci šole. • Učenci razredne in predmetne stopnje so sodelovali na likovnem natečaju Kmetijsko gospodarske zbornice Slovenije - Tudi živali nas povezujejo. • Učenci od 1. do 8. razreda so se vključili v likovni
in literarni natečaj »Evropa v šoli«. Izdelke za natečaj smo poslali regionalnemu
nosilcu natečaja ZPM Krško. Za razpis na državnem nivoju sta bila komisijsko
izbrana dva izdelka.
• v četrtek, 18. marca, ob 16. uri so v Kulturnem domu na Blanci nastopili učenci razredne stopnje in s pisanim programom spletli pisan šopek prijateljstva in ljubezni za vse. Ob zaključku prireditve so učenci ob pesmi Gradim prijateljstvo spuščali pisane milne mehurčke kot simbol miru na svetu in hkrati zvonili z zvončki miru. • v petek, 19. marca, ob 17. uri so v Kulturnem domu na Blanci nastopili učenci predmetne stopnje OŠ Blanca. Povabilu, da sodelujejo na osrednji prireditvi za starše in vse ljudi dobre volje v pozdrav pomladi, so se prijazno odzvali tudi ljudski pevci z Blance in godba Blanški vinogradniki. V programu je bil predstavljen letošnji POMLADNI DAN V Evropi in različne šolske aktivnosti v zvezi z njim. Poudarjeno je bilo, da lahko prav vsak od nas prispeva za skupno sožitje kultur, ki bodo druga ob drugi živele v združeni Evropi. Ker pa moramo začeti kar na svojem pragu, je sodelovanje vseh blanških kulturnikov in šole dober zgled in primer povezanosti vseh generacij, povezanosti slovenske kulture in pomen ohranjanja ljudskega izročila. • Razredne skupnosti na predmetni stopnji so izdelale pomladne voščilnice in jih poslale dvema šolama, registriranima na spletni strani My Euro (izbrali smo šoli na Slovaškem in Nizozemskem), učenci razredne stopnje pa so izdelali in poslali voščilnice sosednjim šolam v Posavju oziroma šolam v Sloveniji, kakor tudi šolam, s katerimi sodelujemo v projektu Beremo z mačkom Murijem. • Ker se zavedamo, da je zdravje največja vrednota, za katero pa moramo vsakodnevno skrbeti, smo ob svetovnem dnevu zdravja (7. april) k sodelovanju povabili tudi zdravstvene delavke iz Zdravstvenega doma Sevnica, ki so za učence pripravile predavanja o zdravi prehrani in spolni vzgoji. Druge aktivnosti, ki smo jih izvedli v tednu za zdravje, so potekale pod geslom Preprečujmo poškodbe! s poudarkom na poškodbah šolskih otrok v prometu. V ta namen so bila izvedena srečanja s policistom PU Sevnica s predstavitvijo videokasete o nasilju ter pogovorom o reševanju le-tega ter prometni varnosti , vse skupaj pod geslom Živeti v zdravem in varnem življenjskem okolju.
• Čeprav bomo živeli v skupni Evropi, se zavedamo pomena ohranjanja svoje kulture in smo izvedli projektno nalogo v okviru pouka zgodovine in likovne vzgoje, kjer smo raziskovali našo stavbarsko dediščino – Kozolci na Blanškem polju. • Ob 22. aprilu, svetovnem dnevu Zemlje, so učiteljice razrednega pouka poskrbele za izvedbo različnih aktivnosti, s katerimi so učenci izrazili svojo skrb za prihodnost našega planeta, katerega del so tudi države EU. Pri tem so nastali zanimivi in poučni izdelki, ki krasijo njihove učilnice in šolski hodnik (razstava in eko-kotiček). • Učenci vseh razredov so se na razrednih urah skupaj z razredniki pogovarjali o vrednotah kot so mir, demokracija, strpnost, solidarnost; svoboda, enakopravnost. Gospa knjižničarka je učencem predstavila gradivo, s katerim so spoznali razlago temeljnih pojmov, vezanih na pojem EU (zgodovina, simboli (zastava, himna), stare in nove članice, denar, organi).
• Zbirali smo kuharske recepte evropskih držav ter pripravljali in preizkušali določene jedi pri urah gospodinjstva in na gospodinjskih dnevih, za kar je poskrbela učiteljica Olga Lužar, ki poučuje gospodinjstvo. • Učenci razredne stopnje pa so pri urah pouka in v okviru pravljičnega krožka poslušali in obnavljali pravljice in zgodbe iz drugih evropskih držav. • Učenci vseh razredov so pri glasbi poslušali in se učili evropsko himno Odo radosti. Učenci razredne stopnje so ob poslušanju himne tudi risali in razmišljali o povezovanju ljudi preko glasbe. Risali so tudi zastave držav, članic EU. Narisali so zemljevid Evrope in označili države, ki so že stare članice EU in tiste, ki so to postale letošnjo pomlad.
• Spletali smo zapestnice prijateljstva (aktivnost je
izvajal učitelj družbe, zgodovine in geografije Uroš Brezovšek) - v 5
simbolnih barvah, ki sestavljajo tudi znak OŠ Blanca (rdeča, rumena, modra,
zelena, vijolična) in beli, ki predstavlja vse skupaj in vsako posebej.
Matične učilnice na predmetni stopnji so imele na vratih plakat s svojo
barvo in njenim pomenom ter na njem zapisano misel, ki jo barva predstavlja.
Šolska vhodna vrata so bila bela, ker bela združuje vse barve in predstavlja
upanje in prihodnost. Prva misel o vsaki barvi je bila zapisana že na
začetku, nato pa si je vsaka razredna skupnost izbrala svojo misel za
določena vrata. Prva misel je bila slovenska, nato pa so sledile misli
iz starih in novih članic EU. V petih tednih se je krog zaključil in dočakali
smo 1.maj – dan vstopa naše države v EU.
Aktivnosti v okviru projekta Pomladni dan v Evropi 2004 so slikovno predstavljene tudi na spletni strani šole. Koordinatorica projekta:
|