NAPOVED AKTIVNOSTI V OKVIRU PROJEKTA »POMLADNI DAN 2004«

Ob dnevu odprtih vrat (6. marca 2004) načrtujemo naslednje aktivnosti:

1. Glasbena delavnica: Učenci bodo poslušali in se učili Odo radosti. Ob poslušanju glasbe bodo risali. Razmišljali bodo o povezovanju ljudi preko glasbe.
2. Kuharska delavnica: Učenci bodo pekli in spoznavali muffinse. Pogovarjali se bodo v angleščini. Tako se bodo srečali z evropsko kulinariko.
3. Kaligrafska delavnica: Učenci se bodo učili lepopisja, ki je še kako pomemben v času računalnikov in telefonov. Oblikovali bodo napis Evropska unija.
4. Mitološka delavnica: Od kod ime Evropa? Kako je povezana mitologija z Evropo? Na ta in druga mitološka vprašanja bodo učenci dobili odgovore v mitološki delavnici.
5. Zemljepisna delavnica: Učenci bodo narisali zemljevid Evrope in označili države, ki so že članice Evropske unije in države, ki bodo to postale 1. maja. Podatke bodo iskali s pomočjo svetovnega spleta in spletnih strani Pomladnega dne.
6. Novinarska delavnica: Novinarji bodo zapisali dogajanje ta dan na šoli, pomagali bodo pri oblikovanju spletnih strani Pomladnega dneva na straneh naše šole in gotovo jim bo novinarska žilica pokazala še kakšno idejo.
7. Fotografska delavnica: Fotografi bodo poslikali dogajanje na šoli, slike bodo preoblikovali in jih postavili na ogled na spletni strani šole.
8. Športna delavnica: Ob igranju badmintona in namiznega tenisa bodo učenci spoznali znane športnike v teh disciplinah in ugotovili, kako šport povezuje ljudi in podira meje med nami in državami.
9. Plesna delavnica: Tudi ples je nekaj, kar poveže med sabo ljudi različnih jezikov, držav, kultur, ver. Preko ljudskih plesov spoznavamo kulturo drugih držav.

Druge aktivnosti, v katere se bomo vključili so:

• Učenci 3. in 4. razreda bodo sodelovali v literarnem in likovnem natečaju.
• Učenci predmetne stopnje bodo sodelovali v likovnem natečaju.

Izvedli bomo še vrsto drugih aktivnosti, o katerih vas bomo obveščali.

Aktivnosti si boste lahko ogledali na spletni strani naše.

Dornberk, 2. 3. 2004                                                           koordinatorka projekta na šoli
                                                                                               Jerneja Bone, prof. mat. in fiz.

 

POROČILO O SODELOVANJU V PROJEKTU »POMLADNI DAN 2004«

Ob dnevu odprtih vrat (6. marca 2004), smo izvedli naslednje aktivnosti:
1. Glasbena delavnica: Učenci so poslušali in se učili Odo radosti. Ob poslušanju glasbe so risali. Razmišljali so o povezovanju ljudi preko glasbe.
2. Kuharska delavnica: Učenci so pekli in spoznavali muffinse. Pogovarjali so se v angleščini. Tako so se srečali z evropsko kulinariko.
3. Kaligrafska delavnica: Učenci so se učili lepopisa, ki je še kako pomemben v času računalnikov in telefonov. Oblikovali so napis Evropska unija.
4. Mitološka delavnica: Od kod ime Evropa? Kako je povezana mitologija z Evropo? Na ta in druga mitološka vprašanja so učenci dobili odgovore v mitološki delavnici.
5. Zemljepisna delavnica: Učenci so narisali zemljevid Evrope in označili države, ki so že članice Evropske unije in države, ki so to postale 1. maja. Podatke so iskali s pomočjo svetovnega spleta in spletnih strani Pomladnega dne.
6. Novinarska delavnica: Novinarji so zapisali dogajanje ta dan na šoli, pomagali so pri oblikovanju spletnih strani Pomladnega dneva na straneh naše.
7. Fotografska delavnica: Fotografi so fotografirali dogajanje na šoli, slike so preoblikovali in jih postavili na ogled na spletni strani šole.
8. Športna delavnica: Ob igranju badmintona in namiznega tenisa so učenci spoznali znane športnike v teh disciplinah in ugotovili, kako šport povezuje ljudi in podira meje med nami in državami.
9. Plesna delavnica: Tudi ples je nekaj, kar poveže med sabo ljudi različnih jezikov, držav, kultur, ver. Preko ljudskih plesov spoznavamo kulturo drugih držav.
10. Ustvarjalne delavnice: Učenci razredne stopnje so izdelovali izdelke, ki so jih kasneje na prireditvi izročili svojim mamam.

Druge aktivnosti, v katere smo izvedli:
• Učenci 3. in 4. razreda so sodelovali v literarnem in likovnem natečaju.
• Pri razrednih urah smo se pogovarjali z učenci o Evropski uniji.
• Preko šolskega radia je ravnatelj spregovoril o vstopu Slovenije v veliko družino evropskih držav.

Aktivnosti si lahko ogledate na spletni strani naše šole.


Dornberk, 8. 5. 2004 koordinatorka projekta na šoli
Jerneja Bone, prof.

POROČILO O SODELOVANJU V PROJEKTU »POMLADNI DAN 2004«

Ob dnevu odprtih vrat so se učenci udeležili različnih delavnic. Vsem pa je bil skupni imenovalec Evropa in njena širitev. Naj omenimo samo najbolj zanimive:

Glasbena delavnica: Učenci so poslušali in se učili Odo radosti. Ob poslušanju glasbe so risali. Razmišljali so o povezovanju ljudi preko glasbe.
Kuharska delavnica: Učenci so pekli in spoznavali muffinse. Pogovarjali so se v angleščini. Tako so se srečali z evropsko kulinariko.
Kaligrafska delavnica: Učenci so se učili lepopisa, ki je še kako pomemben v času računalnikov in telefonov. Oblikovali so napis Evropska unija.
Mitološka delavnica: Od kod ime Evropa? Kako je povezana mitologija z Evropo? Na ta in druga mitološka vprašanja so učenci dobili odgovore v mitološki delavnici.
Zemljepisna delavnica: Učenci so narisali zemljevid Evrope in označili države, ki so že članice Evropske unije in države, ki so to postale 1. maja. Podatke so iskali s pomočjo svetovnega spleta in spletnih strani Pomladnega dne.
Športna delavnica: Ob igranju badmintona in namiznega tenisa so učenci spoznali znane športnike v teh disciplinah in ugotovili, kako šport povezuje ljudi in podira meje med nami in državami.
Plesna delavnica: Tudi ples je nekaj, kar poveže med sabo ljudi različnih jezikov, držav, kultur, ver. Preko ljudskih plesov spoznavamo kulturo drugih držav.

Učenci nižje stopnje so sodelovali v ustvarjalnih delavnicah, ker so izdelovali izdelke.
Pri razrednih urah smo se pogovarjali z učenci o Evropski uniji.
Preko šolskega radia je ravnatelj spregovoril o vstopu Slovenije v veliko družino evropskih držav, oddajo pa so obogatili s prispevki tudi čalni novinarskega krožka.

Jerneja Bone, prof.