![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OSNOVNA ŠOLA LAVA PUCOVA 7 3000 CELJE TEL: 03/ 42 50 900 FAX: 03/42 50 928 E-MAIL: O-LAVA.CE@GUEST.ARNES.SI
POROČILO OŠ LAVA
Najprej so začeli z aktivnostmi na razredni stopnji. Učenci
drugih razredov so povabili starše v šolo in z njimi izdelovali novoletne
voščilnice, iskali besedila, ki vabijo k ljubezni in razumevanju med seboj
ter se zabavali v prijetni družbi. Prvi razred devetletke je potoval s pravljico. Poiskali so kar nekaj junakov pravljic, ki so jim blizu in prihajajo iz različnih evropskih držav (Ostržek, Janko in Metka, Palčica, Pika Nogavička…). Seveda so vse te junake dodobra spoznali in poustvarjali v likovnih, glasbenih, literarnih in drugih ustvarjalnih delavnicah. Četrtošolci so povabili medse svoje starše in jim predstavili svoje delo v šoli, pokazali kako so se pripravili na pomlad (razstava svilenih rutk v pomladnih tonih). Pripravili so tudi kulturni program in dokazali svojim staršem, da iz malega raste veliko. Sedaj so namreč že veliki in zreli za prvo ljubezen. 23.marca smo tudi mi smo na naši šoli obeležili pomladni
dan. Dramska skupina je za vse učence in učitelje šole pripravila kratek
program, s katerim so želeli navdušiti za sodelovanje pri projektu še
druge. Cilj je bil dosežen. Na predmetni stopnji so se učenci ukvarjali z zgodovino EU, razvojem in idejami. Poglobili so se v prve članice in seveda vse ostale. Izpostavili so najpomembnejše dogodke in ljudi. Proučevali so jih tudi z geografskega vidika. Pri matematiki so preverjali in primerjali med seboj različna števila (velikost, število prebivalcev, vere, zdravje, umrljivost, BDP,…). Posebno poglavje so bili simboli (zastave, himne,…), v katere so se poglobili petošolci in pripravili celo kviz za sklepno prireditev. Sedmi razred devetletke se je ukvarjal z literaturo in povzetek tega oblikoval v kulturni program za starše. Tako so podrobneje spoznali nekatere največje umetnike besede v Evropskem prostoru, označili obdobje v katerem so ustvarjali in seveda njihov vpliv na naše pesnike in pisatelje. Petošolci so dali pod drobnogled likovno umetnost in pripravili zanimivo razstavo največjih Evropskih likovnih ustvarjalcev. Ne smemo pozabiti še na osmošolce, ki so nadarjeni za jezike, saj so pripravili zanimivo poročilo o EU v angleškem jeziku. Člani foto krožka so pripravili tematsko razstavo »Evropa v šoli« in z njo popestrili naše okolje.
S sklepno prireditvijo je bil naš projekt zaključen. Moram reči, da smo bili s končnimi rezultati zadovoljni in mislim, da se bomo še kdaj lotili takšnega velikega projekta. Seveda pa brez trdega dela in skrbnega vodstva naših mentorjev
tega projekta na naši šoli ne bi bilo. Zato bom sedaj naštela vse tiste,
ki so pri projektu aktivno sodelovali:
Vodja projektne skupine |