OŠ Livada Ljubljana

Naš prispevek k Pomladnem dnevu v Evropi bo predvsem v skrbi za naše okolje. Nahajamo se na robu ljubljanskega Barja, zato nas zanima narava v naši okolici ter kako jo ohraniti. Učenci sedmih in osmih razredov so pod vodstvom mentorice Vlaste Kunst raziskali mokrišča – rastlinje, živali itd. in izdelali projektno nalogo o mokriščih. Predstavili jo bodo na okrogli mizi sošolcem in drugim učencem šole. Za okroglo mizo bomo povabili tudi starše. Projektno nalogo bomo predstavili na svoji spletni strani, lahko pa jo tudi pošljemo na spletno stran Pomladnega dne.
Na okrogli mizi bodo učenci povedali nekaj svojih misli ob sprejemu Slovenije v Evropsko unijo in predstavili likovne izdelke na temo pomlad.

Naslov naše spletne strani.

Breda Koroušič.

OŠ Livada

POROČILO O POMLADNEM DNEVU 2004 NA OŠ LIVADA LJUBLJANA/

Pomladni dan smo počastili 23. marca, nekatere dejavnosti pa so potekale
še v mesecu aprilu.

1. Živimo na robu Ljubljane, v neposredni bližini Barja. Vsak dan
opažamo lepote naše okolice, žal pa tudi slabosti. Zato smo se
odločili, da učenci sedmih razredov devetletke, učenci sedmih in
osmih razredov osemletke izdelamo projektno nalogo o mokriščih pod
vodstvom mentorice *Vlaste Kunst*. S projektno nalogo se želimo
pridružiti vsem tistim, ki skrbijo za okolje. Ohraniti varno in
čisto okolje in naravo pa je ena izmed glavnih nalog in ciljev EU.
Upamo, da bo naša projektna naloga vsaj majhen prispevek k
ozaveščanju ljudi, da je čista narava in njena raznolikost naše
neprecenljivo bogastvo. Nalogo smo predstavili na Okrogli mizi
Pomladni dan 2004, izdelali brošuro in naredili razstavo. Cela
projektna naloga pa je objavljena tudi na naši spletne strani.

2. Učenci razredne stopnje smo 23.marca 2004 pod vodstvom *Marijane
Prek* pripravili prireditev za starše z naslovom Pozdrav pomladi.
Pripravili smo pester program, v katerem so sodelovali prav vsi
učenci od prvega razred devetletke do četrtega razreda osemletke.
Na prireditvi smo prepevali, plesali, deklamirali in odigrali
igrico Butalci sejejo sol.

3. V okviru Pomladnega dneva smo učenci predmetne stopnje razmišljali
tudi o vstopu Slovenije v Evropsko Unijo. Svoje misli smo zapisali
pri pouku slovenščine pri učiteljici *Meti Rogelj* in jih
predstavili na Okrogli mizi Pomladni dan 2004. Objavili jih bomo
na naši spletni strani.

4. Naredili smo razstavo z likovnimi izdelki na temo Pomladni dan
2004 pod vodstvom mentorice in učiteljice likovnega pouka
*Natalije Veslič Martinjak*. Pod vodstvom knjižničarke *Lucije
Magajna* pa smo naredili razstavo fotografij naših učencev z
naslovom: »Čeprav drugačni, pa vseeno lepi in enakopravni«. Pod
vodstvom knjižničarke Lucije Magajna smo reševali EU uganke in
križanke.

5. V računalniški učilnici smo prebirali novice in vesti o Pomladnem
dnevu.

6. Organizirali smo Okroglo mizo Pomladni dan 2004, na kateri so
sodelovali predstavniki vseh razredov. Pobudnica okrogle mize je
bila *Breda Koroušič*. Pogovarjali smo se predvsem o tem, kaj nas
čaka po vstopu v EU, kakšna bo zakonodaja, kakšne možnosti šolanja
bomo imeli v EU, kakšne možnosti zaposlovanja bodo imeli naši
starši in dolgoročno tudi mi mladi, kakšni odnosi bodo med narodi
združene Evrope, kako se bomo sporazumevali in podobno. Prebrali
smo najzanimivejša razmišljanja učencev, ki so jih zapisali ob tem
dogodku pri pouku slovenščine.

Na okrogli mizi so nekateri učenci, ki so sodelovali pri projektni
nalogi o mokriščih predstavili ugotovitve naloge.


Vse aktivnosti smo fotografirali, slike pa bomo objavili na spletni strani.


Ljubljana, 27. aprila 2004

Lep pozdrav Breda Koroušič