Pomladni dan v Evropi 2004

PROGRAM IZVEDBE »POMLADNEGA DNE« NA OŠ SVETI JURIJ

1. RADIJSKA URA

Teme:
- Evropsko leto
- Mladi in Evropska unija
- Pristopnice so dobro pripravljene
- Evropska komisija podpira Rome
- Himna EU
Gradiva in izvedba: TURISTIČNI KROŽEK

2. SODELOVANJE NA LITERARNEM IN LIKOVNEM NATEČAJU

Teme, na katere bomo ustvarjali s svojimi učenci:

Vrednote:

Mir (Evropa-svet-varnost)
- Koliko poznamo zakone/predpise v lastni državi, Evropi?
- Kakšna je stopnja varnosti lastnega doma v primerjavi z evropskimi merili?

Demokracija (sodelovanje ustanov)
- Ali je naša država res demokratična? In, če je, do katere mere?

Strpnost (do ras-bolezni-imigracije)
- Kje so naše korenine?
- Ali smo dovolj strpni do tistih, ki so drugačni od nas?
- Zakaj še vedno prevlada nacionalni duh, ko gre za drugačnost? Česa se bojimo? Romi!?

Solidarnost (revni/bogati-Evropa-svet)
- Kako lahko pomagamo tistim, ki so v stiski?

Svoboda (govora-vere-mobilnosti)
- Ali smo do vseh veroizpovedi res dovolj strpni?
- Kakšna je situacija v lastnem kraju ?

Enakopravnost (spolov-izobraževanja)
- Kako je z nostrifikacijo spričeval, diplom pri nas in v Evropi?
- Mladi bi radi delali v tujini. Kakšne možnosti imajo? Kaj morajo imeti poleg zaželenega izobraževanja?

Kakšna je situacija pri nas?
Katera od navedenih vrednot je za nas najpomembnejša? Poiščimo primere, kjer je ta vrednota spoštovana oz. kjer ni. Kako lahko mladi ukrepajo, da bo tista vrednota, ki ni realnost, to vsaj delno postala.

Druge teme – Together in Europe (Skupaj v Evropi)

• Umetnost, kultura, tradicija
• Prehrambne navade, recepti
• Pobuda zelenih
• Zgodovinski dogodki
• Stavbe in arhitektura
• Nenavadne geografske posebnosti

'Europe's Little People' – Leaders of Tomorrow (Mali Evropejci – bodoči voditelji)

Aktivnost za mlajše otroke (6-8 let)

Kaj otrokom pomenijo vrednote v svetu, ki je poln nasilja in nesporazumov?
Koliko časa si vzamemo, da bi jih spravili na pravo pot?
Koliko so si otroci Evrope podobni v svojih razmišljanjih?

Dan odprtih vrat šole – 23.4.2004

Z dejavnostmi, ki obeležujejo vstop v EU in širitev le-te se bomo ukvarjali tudi ob dnevu odprtih vrat. Program še ni dokončno potrjen, obstaja pa ideja, da bi učenci na vseh stopnjah izdelovali spominke, ki obeležujejo prihajajoče dogodke oz.splošno simbolizirajo Slovenijo ali ožjo regijo.

30.maj 2004

Šola sodeluje pri pripravi in izvedbi kulturnega programa ob vstopu SLO v EU, ki bo dne 30.4.2004 na mejnem prehodu z Avstrijo v kraju Kuzma.

Ane Mari Čerpnjak

a.. RADIJSKA URA (23.3.2004)
Teme prispevkov: Evropsko leto, Mladi in Evropska unija, Pristopnice so dobro pripravljene, Evropska komisija podpira Rome, Himna EU.

Gradiva in izvedba: TURISTIČNI KROŽEK; mentorica Ane Mari Čerpnjak

b.. IZDELOVANJE LITERARNIH IN LIKOVNIH IZDELKOV
Teme, na katere smo ustvarjali s svojimi učenci:

a.. Vrednote: mir, demokracija, strpnost, solidarnost, svoboda, enakopravnost.
b.. Together in Europe: Prehrambne navade, recepti
c.. 'Europe's Little People' - Leaders of Tomorrow : Kaj otrokom pomenijo vrednote v svetu, ki je poln nasilja in nesporazumov?

Nastalo je zelo veliko literarnih in likovnih izdelkov, ki so razstavljeni v avli šole.

3. DAN ODPRTIH VRAT ŠOLE - 23.4.2004

Z dejavnostmi, ki obeležujejo vstop v EU in širitev le-te se bomo ukvarjali tudi ob dnevu odprtih vrat. Program je dokončno potrjen in učenci na vseh stopnjah bodo izdelovali spominke, ki obeležujejo prihajajoče dogodke oz.splošno simbolizirajo Slovenijo ali ožjo regijo. Dan odprtih vrat bo potekal pod naslovom MEDENI DAN.

4. 30.MAJ 2004

Šola sodeluje pri pripravi in izvedbi kulturnega programa ob vstopu SLO v EU, ki bo dne 30.4.2004 na mejnem prehodu z Avstrijo v kraju Kuzma.


Ane Mari Čerpnjak